26 decembrie 2008

Pragul psihologic: al doilea post sau 72 kg

Uraaa!! Sunt la al doilea post. Asta inseamna ca am depasit "performanta" primului meu blog care a murit cu un singur post. Things are looking up for me :)

Am o chestie cu pragurile psihologice. Asa a fost si cand am ajuns, dupa cateva saptamani de dieta urmarita de medic nutritionist, la 72 kg. Pentru ca de multe ori, cand tineam dieta singura, ma opream la acest nivel (dupa care urma efectul de yo-yo si "saream" iar la 76-78) mi-a intrat in cap ca mai jos de 72 nu am cum sa scad... nu fara un efort dublu, triplu, inzecit... si asa a fost, evident, mi-au trebuit vreo 3 saptamani sa scad in sfarsit sub 72... dupa care celelalte kg s-au topit in ritm mult mai rapid (acum am 65).

Acum fie ca e vorba de self-fulfilling prophecy sau nu, daca ne punem in cap ca e greu sa facem ceva... de cele mai multe ori asa e. Pentru ca ne autoprogramam mental sa ne fie greu, sa nu reusim... si realitatea nu ne dezamageste... intr-adevar ne e greu si nu reusim.

New year resolution: fara praguri psihologice... Implinesc 33 de ani in 2009... nu-mi mai permit sa dau chix la prima incercare si apoi sa astept...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu