26 decembrie 2008

Prietenii mei

- o prietena din liceu... cea mai veche, cea mai buna, ne vedem si vorbim rar insa... am luat-o pe drumuri diferite, avem interese si preocupari diferite, dar... cand ma suna sau o sun... am impresia ca n-am mai vorbit de ieri.
- trei prietene si un prieten din facultate... in anul 1 m-am imprietenit cu trei fete si un baiat. Prin anul patru a mai aparut o fata. La doi ani dupa ce am terminat scoala, ne-am "despartit" de una din fetele din "primul val". Am ramas tot 3+1, operatie artimetica valabila si dpdv sex, 3 fete plus 1 baiat si dpdv geografic... 3 pe acelasi continent, 1 in State. Nu spun 3 in Romania pentru ca in curand una va pleca... ramane insa in zona, in Europa. Despre astia o sa mai vorbesc pentru ca sunt multe de povestit. Sunt situatii cand ma scot asa de tare din sarite, de ele vorbesc, baiatu' e plecat saracu' de mai mult de 10 ani... ca-mi vine sa nu le mai vorbesc in veci... Dupa care-mi trece si lucrurile reintra in normal... pana ne incaieram din nou :) Este insa evident ca relatia cu ele este cea mai lunga din viata mea... implinim 14 ani in toamna... cu barbatu' sunt de 6 ani doar.
- trei prietene de la un fost serviciu. Una vrea sa plece la iubitul ei in Germania, dar nu stie daca se descurca pe acolo cu criza economica, gasitul job etc. Alta e in Canada de 4 ani si ma vad cu ea saptamana viitoare, a venit acasa de sarbatori. Cea de-a treia e maritata, are doi copii mari si tot incearca de cativa ani, daca nu sa divorteze de barbata-su, macar sa-l insele... Pana acum n-a reusit... Ea zice ca e proasta si n-o lasa constiinta :)
- o prietena de la alt fost serviciu (am multe foste servicii, si daca acest lucru nu mi-a servit in cariera, pentru ca din pacate, am cam avut ghinionul sa nimeresc din lac in put... mi-a dat cu siguranta prilejul sa intalnesc oameni extraordinari) care a ramas asa de socata dupa experienta din acel loc de trista amintire unde am fost colege... incat acum sta acasa si da meditatii... Am trecut si eu la un moment dat prin faza asta... dar nu m-a tinut mult, ea deja are un an.
- doua prietene cu care lucrez acum (una joaca in telenovele in timpul liber; cealalta se trage dintr-o familie cu nume sonor dar e cea mai putin afectata si una dintre cele mai naturale persoane pe care le cunosc)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu